miercuri, 1 iunie 2011

* * *

rămăsese cu ochii la pahar
am ridicat din sprâncene dacă e vreo pbl
şi mi-a spus că e ceva în paharul ei.

ce? am zis.
ce era zice cristi şi se uită la plăcinta lui cu brânză
pe care o ţine cu ambele mâini.

a tras de aripă ceva o albină a scos-o din
pahar şi a depus-o pe masă. pe gradene.
am întrebat dacă e vreo problemă.
a zis că nu
şi am continuat cu paiele în pahare
şi să articulăm în creiere  cum naiba
o albină în aparatele alea
în gheaţă.

era bine
un pic de vânt de aprilie dar soare.
din albină se dezgheţase o broboană neagră de apă
care apoi s-a uscat.

pe urmă am observat – diana întâi –
că albina mişcă din ceva al ei
picioruşe antene şi am urmărit-o
până şi-a revenit complet. eu stăteam
aici unde stau acum iar unde stai tu
stătea ea.

şi diana ce-a zis zice cristi mototolind
şerveţelul şi ridicându-se.
ce să zică?
şi tu?


2 comentarii: