sâmbătă, 31 decembrie 2011

pielea năpârlită a lui 2011

ultima impresie contează, aşa că 2011 se încheie prost. iată de ce:

sunt în parcare la kaufland, e o aglomeraţie indescriptibilă şi înăuntru şi afară, maşinile bâjbâie după un loc, eu dau să ies în marşarier, buf! l-am lovit, asta e, parcă era pe contrasens, dar ce mai contează, am asigurare casco şi rca, ce-mi pasă. hai la asigurator, bine că nu mai trebuie şi la poliţie, asiguratorul avea nişte funcţionari pt constatări şi întocmirea dosarului, dar ei nu mai sunt unde erau, la marginea oraşului. hai în oraş! dar nici acolo, acolo obţinem doar numărul de bucureşti unde ni se deschide dosarul şi apoi, hai în cealaltă parte a oraşului să facem pozele şi tot restul. parcă vă ştiu, zice omul de la constatări. sigur, de astă vară, când mi s-a spart baia de ulei în drum spre peştera. ce vă trebuia să vă duceţi cu maşina pe coclauri! uite, eu nu mă duc pe dumul ăla, vedeţi! mi-a zis astă vară. ce vă trebuie să mergeţi la kaufland cu maşina! uite, eu nu mă duc, trimit soţia cu sacoşa, îmi zice, previzibil deja, acum. asta e, n-are încotro, trebuie să se ocupe de noi, deşi e suspicios, bănuie un aranjament între mine şi partea vătămată, partea vătămată s-a temut tot timpul că aş putea să mă car dracului şi să las treaba aşa, nerezolvată, ar fi preferat să-i dau nişte bani, cred. prea multă alergătura, prea multe formulare de completat. în fine, pot să plec acasă după vreo două ore.

tot în aceste zile lui cristi i s-a stricat kindle, a trebuit corespondenţă cu amazon, garanţia expira în câteva zile.
tu te aştepţi să-ţi trimită aparat nou înainte să vadă ce s-a întâmplat cu cel vechi?, i-am zis lui cristi, convins că nimeni nu poate fi atât de credul. ei bine, se pare că nu toată lumea e suspicioasă ca noi, românii, şi că amazon chiar aşa va proceda, va trimite noul aparat şi apoi va aştepta să-l trimitem pe cel înlocuit.
treaba asta chiar m-a surprins, în două feluri contradictorii cu referire la ei şi la noi, şi mi-a făcut şi o idee despre cum s-or fi folosind unii compatrioţi de credulitatea lor. ceea ce m-a jenat.

4 comentarii:

  1. Trebuie sa faci haz de necaz ! De multe ori functioneaza . 2012 va fi mai bun ! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. La Mulți Ani!
    Ajungeam și pe aici, fii fără grijă, acu mă duc să beau!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani cu sănătate şi cu vise împlinite!

    RăspundețiȘtergere