vineri, 20 aprilie 2012

sfârşit de vacanţă

în a doua săptămână de vacanţă, în afara de pagina scrisă zilnic, am citit un roman frumos pădurea norvegiană, de haruki murakami, şi am ascultat câteva din vechile discuri de vinil, pt că mi-am cumpărat pick-up! cum l-am văzut la kaufland, mi-a şi venit ideea să cumpăr.

pădurea norvegiană e chiar aşa, un roman f frumos, nu ştiu deocamdată dacă e mai mult decât atât, adică o carte la care să fii nevoit să revii. dacă o carte nu oferă decât plăcere, asta nu e puţin, dar nici prea mult. să vedem.

pick-upul nu e la fel de bun ca vechiul concert 2030 pt care nu se mai găsesc ace, pt că ţara de fabricaţie, rdg, nu mai există, dar e destul de bun. e, bineînţeles, chinezesc, făcut pt europeni, chinezii ştiu mai bine ce ne trebuie, noi habar n-avem. noi ne ocupăm cu datul din clanţă şi cu agăţarea de putere cu orice preţ, pt că numai aşa ne putem îmbogăţi, fiind la putere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu