vineri, 24 decembrie 2010

ce cerem. cui cerem

un amic ceva mai tânăr m-a întrebat dacă mă rog. i-am spus că da, uneori, când mi se face frică.
- eu mă rog mereu, mi-a zis el.
- şi ce ceri?
- doamne, doamne, dă-ne, doamne, sănătate, şi mie şi la familia mea!


- mi se pare ok, i-am spus.
- da, şi de la o vreme am adăugat-o şi pe emilia. ... dă-ne, doamne, sănătate, mie, la familia mea şi emiliei!


emilia e amanta.


de fapt, astăzi voiam să scriu despre adrian sobaru, un angajat tvr, care a încercat să se sinucidă în parlament, tocmai când emil boc începuse să-şi debiteze discursul  mecanic.
dar comentariile postacilor portocalii de pe forumuri, care se întreabă cu cât o fi fost plătit de moguli, de opoziţie etc m-au umplut de furie, cine ştie ce-aş fi scris aici.
şi nu e cazul să fiu furios în ziua asta. în zilele astea.

"Boc, aţi luat drepturile copiilor",  a strigat adrian sobaru înainte de a se arunca de la balcon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu