miercuri, 2 martie 2011

pe siliciu sau pe carbon

şi pt că tot mi-am amintit de poezia de ieri şi pe urmă am văzut pe google că multă lume îşi aminteşte de ea, dar nu mai ştie autorul, ceea ce nu-mi sună bine deloc
şi pt că mi-am amintit şi că aveam o memorie f bună la şcoală, dar tabla înmulţirii am învăţat-o f greu
şi de aceea doamna zicea că sunt brânză bună în burduf de câine
sau poate din alte motive, cred că, totuşi, din alte motive, pt că până la urmă am învăţat şi poezia tablei înmulţirii
dar am rămas tot brânză bună în burduf de câine

şi pt că mama, la peste optzeci, se trezea înspăimântată din somn că nu şi-a scris pt mâine
şi ştia încă pe dinafară poezii lungi învăţate la şcoală
pt că învăţătorul ei se numea zbârlea, aşa îl chema, nu era o poreclă, şi aşa şi era, îi bătea cumplit, încât şi după ani, oameni bătrâni fiind, foştii lui elevi ziceau că nu mai vede satul învăţător ca ăla
pentru astea, da
prefer memoria pe carbon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu