miercuri, 5 ianuarie 2011

lumea în şase ore şi cinci pauze

azi am aflat că ieri a fost o eclipsă parţială de soare şi că un vulcan din italia ar avea de gând.
eclipsa am ratat-o, îmi pare cam rău.
copiii mi-au spus că s-au uitat la eclipsă prin filme radiografice, noroc pe cei care au avut fracturi sau alte pbl medicale în familie!
am avut eclipsa mea de soare în copilărie, şi încă una totală, şi ne-am uitat la ea prin bucăţi de geam afumat, cum ne învăţaseră la şcoală. atunci ne învăţau cum să ne uitam la orice. ce să vedem şi ce să credem.
astăzi profesorul de religie şi profesoara de geografie au avut interpretări diferite asupra unor fenomene de la râul iordan şi de la marea moartă. au rămas fiecare a  lui. nu ştiu cum se descurcă elevii cu interpretările astea, cu lumânările care se aprind singure. prin miracol sau prin autoaprindere?

mă tem că vulcanul nu l-aş fi ratat dacă ar fi fost cazul. cică e unul furios, ar face praf europa.
nasol.
să învăţăm limba canadiană, să plecăm acolo. să-i învăţ româna pe canadienii din teritoriile nordice, din labrador. pe piguini.

am descoperit că  o colegă de cancelarie, camelia, de germană,  a fost colegă de facultate cu ovidiu şi gina. ovidiu e scriitorul şi gina e soţia scriitorului. ovidiu, cică, era un nesuferit. ha ha!
am mai avut o colegă, denisa, de engleză, care a fost studenta lui rareş moldovan.

oh, lume mică!

şi toate astea au fost posibile pt că a început şcoala. ce bucurie!

8 comentarii:

  1. Ce frumos iti coloreaza viata, scoala din lumea asta mica!

    RăspundețiȘtergere
  2. Apai sa inveti limba canadiana nu e o problema. Problema va fi sa gasesti pinguini in Canada. Ii vezi doar pe la muzee. Ca din cate stiu eu ei traiesc muuult in sud. Sau poate nu stiu eu bine; ca decand cu mutatiile astea nu poti sa stii, or fi emigrat si pinguinii.

    In rest, numa note bune sa aveti la scoala.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos, frumos...
    În rest, nu-i bai că elevii sunt ignoranți în materie de pinguini, fiindcă nici Gellu Naum nu știa că simpaticele păsări nu trăiesc în Labrador... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @karina
    ce frumos, daaa...

    @RDR
    nu sunt sigur dacă v-aţi amuzat, sau v-aţi enervat...

    @şerban
    pinguini sunt unde vrem noi, şerban...

    RăspundețiȘtergere
  5. Apai nu m-am enervat. Ca nu am de ce. Ne amuzam si noi. Pe ici pe colea.
    O noapte frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ți-ai dat seama că nu te-am suspectat pe tine că n-ai ști unde trăiesc pinguinii...
    Și ai, ca totdeauna, dreptate...

    RăspundețiȘtergere
  7. mai ştii când vorbeam despre poezie şi pinguini în limba spargă?

    RăspundețiȘtergere
  8. La limba spargă ai fot totdeauna mai tare... Chiar și decât Nina Casian... :)

    RăspundețiȘtergere