sâmbătă, 22 octombrie 2011

connaissez-vous cristina ispas (?) (!)

n-am văzut-o decât o dată, eram în bucureşti cu cristi pt admiterea la facultate a lui cristi, deci acum patru ani, diana, cu care tocmai ne întâlniserăm, a dispărut un moment şi în faţa noastră s-a oprit cineva la care nu m-am uitat decât când am apreciat că întârzie prea mult acolo. m-am uitat ca să încerc să înţeleg şi mi-am dat seama că e cristina ispas, prietena dianei, colega de clubliterar. faza nu mi-a plăcut pe loc, ori am decis că nu-mi place, pt că nu fusesem avertizat poate, or întâlnirea din întâmplare era cusută neglijent, pt că fusesem privit secunde bune fără ca eu să ştiu de cine şi de ce. oameni complicaţi, asta e, am scurtat la maxim, oricum mă crispează întâlnirile cu literaţi, eu fac tot posibilul să nu semăn a literat.
acum am ocazia să mă uit şi eu la cristina ispas fără ca ea să ştie, tocmai citesc rezervaţia, a doua carte a ei  de poeme, poate am să scriu câte ceva aici despre asta.
până atunci, ce mai ştiu eu despre cristina ispas?
că pe club mi-am amintit greşit ceva din laurenţiu ulici, iar cristina ispas m-a corectat prompt şi ritos, cu un aer de universitar exemplar şi perfect informat. ceea ce nu e, universitar vreau să zic, căci informată e.
că e fană băsescu, ceea ce mie îmi displace profund la oricine, mai ales la oamenii inteligenţi.
că discutam cândva despre cărţi pe mess, şi am avut o mică dispută în legătură cu american psycho, carte şi film.
că, imediat ce costel baboş mi-a încredinţat (nasol cuvânt!) administraţia clubliterar, primul moderator la care m-am gândit a fost cristina ispas. iar ea, imediat ce a devenit moderator, a dat pe cineva afară de pe club (!), iar costel baboş i-a retras imediat calitatea de moderator, trecând cu uşurinţa lui de canadian de origine română peste faptul că n-o numise el.
şi altele.
iar acuma, hai să citim împreună rezervaţia cristinei ispas. eu am citit-o, deja, o dată şi vă spun ritos şi perfect informat: merită!

2 comentarii:

  1. Am citit poeziile gasite pe net (cateva duzini) si mi-au placut f.mult. E o autoare de urmarit.

    RăspundețiȘtergere
  2. pe clubliterar, presupun.
    da, e de urmărit, dar numai ca autoare. in rest nu, are o relatie de lunga durata!

    RăspundețiȘtergere