marți, 21 decembrie 2010

o lună de pe pământ

s-a împlinit o lună de când scriu aici.
de fapt, de când postez aici, pentru că nu scriu zi de zi, mai postez şi texte de prin cărţile mele, publicate sau ne.
pentru că n-am mereu energie pt un text nou, iar să scriu stil proces-verbal cum văd pe alte bloguri nu-mi place.
postez ce-mi place mie şi ce mă gândesc că ar putea să mai placă şi altora.
am un anume tip de cititor-target.
uneori îmi imaginez ce zice când citeşte.
şi aş vrea să mă uit la el când citeşte.
mă interesează feed-back-ul, dar datele pe care mi le oferă blogul sunt contradictorii.
cine din croaţia, sau slovenia, sau thailanda citeşte ce scriu eu aici?
de ce nu apar şi la visitors?
din unele localităţi româneşti bănuiesc cine mă citeşte. mă gândesc la persoanele respective.
din altele, nu. bistriţa, iaşi, timişoara, tulcea, craiova, cluj...

n-am avut un anume plan, sau program. dar observ ca n-am scris despre cărţi citite, despre filme, despre politică, actualităţi, sau chiar sport, lucruri care îmi ocupă mintea.
 e destul timp de acum înainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu