duminică, 19 februarie 2012

totul despre veaţă

am mai scris şi eu câte ceva de dimineaţă, iar după-amiază m-am tras în dormitor la căldură şi la televizor. maşina e tot înzăpezită, şi ştiu bine cât îl supăr pe d-l mru cu asta, dumnealui nu plăteşte lenea mea. doar eu pe-a lor, da.
şi la televizor, ce să auzi, dacă nu pe d-na aceea de la loteria naţională... căreia guvernul boc i-a dat atâţia bani ca să-i ia postul... care a candidat din partea opoziţiei contra d-nei teo trandafir... în fine, ştiţi de cine vb. d-na a schimbat de curând partidul, teo trandafir a lăsat baltă parlamentul. câtă energie verbală consumată degeaba printre apropiaţii mei, la vremea respectivă.
d-na nuştiucumocheamă turuie ceva despre explozia de la sighetu marmaţiei. ceilalţi vorbitori au zis că nu e normal să explodeze a doua oară, cu specialişti şi cu autoritaţi cu tot, d-na zice ba da, pt că d-na susţine guvernul acum şi nu e bine să zici că nu e normal.

eu zic că nu e normal.
nici ce face d-na nu e normal. înainte, când era în opoziţie, turuia la fel, numai semnul era invers. sigur nu sunt fraier dacă nu-mi dau seama cum poate cineva să facă asta? sigur, sigur?

mai bine pe blog, unde dau de ceva care mă tranformă într-o pătrăţică de unt pusă în dry cooker. pe blogul meu a intrat cineva de aici.
totul despre veaţa privighetoarei. ce frumos, chiar îmi plac cuvintele astea (şi privighetorile), hm, o fi normal?
normal, normal.

2 comentarii:

  1. Iti spun un secret (desi nu e despre veata). Ca sa-ti lase omul un comentariu isi beleste ochii la niste hieroglife imposibil de inteles. Mai schimba si tu set up-urile, fa-le mai simple, altfel o sa ramai singur

    RăspundețiȘtergere